VÝMĚNA REGISTRAČEK . . . NUTNÉ ! ! !

28.10.2012 18:42

Zdravím Vás všechny.
Sezóna pro nás sice už končí, ale čeká nás ještě jedna důležitá věc a to výměna registraček.
Již včera jsem to Vám i klukům v Bongu říkal, ale někteří došli později, někteří vůbec.
Až při včerejším nahlašování výsledku zápasu, mě p.Saidl dal za úkol, vybrat od každého hráče 1 fotku na vystavení nové registračky.

Fotky potřebuji, co nejrychleji, protože vyřizování docela trvá a pokud se to nevyřídí zavčasu, bude se tento proces platit.

Fotku dodají všichni hráči !!!
Na zadní stranu fotky pro jistotu napište jméno a příjmení hráče.Fotky budou aktuální, né že mi dodáte fotky, kdy udělal první krůčky. :-)
Je mě jasné, že né každý má své děti nově nafocené, takže dáme si na to cca týden. Do 7.11.2012 !!!!!
Jelikož už nejsou tréninky, fotky potřebuji dodat buď ke mě do práce : Stavounie-CZ , vjezd z ulice Cáhlovská - uhelný sklad, Barvy laky do obchodu.
Je to přímo mezi mosty u Penny. Když tam nebudeme, klidně je tam nechte obsluze, budou o tom vědět.

Nebo k mé ženě, do kadeřnictví Kleopatra , ul. Dvořákova 611

Je to asi poslední , co po Vás letos budu chtít. Je to nutnost, která probíhá celorepublikově, tak to tak musíme brát.

Mějte se fajn a foťte se.

D.V.

Mění se to z důvodu přeregistrování do FAČR. Každý hráč tam bude mít své "FAČR" číslo , které s ním půjde celou jeho kariérou. Tedy není to už podle rodného čísla.